Världens bästa hotell

Datum: 2011-03-14 Klockslag: 19:31:28



Ikväll börjar äntligen Världens bästa hotell! Det har jag verkligen sett fram emot. Efter att ha sett programmen om gänget från Hudik så är jag fast, utvecklingsstörda är så himla härliga. Jag tycker att de är så otroligt söta. Det är så vidrigt när man får höra hur de berättar om folk som brukar säga elaka saker till dem osv, hur har man mage & hjärta att göra det? Usch.

Sedan jag kom hem från skolan har vi kollat på 1½ avsnitt av True blood som vi börjat se, bra hittills tycker jag! Har så himla ont i huvudet, har haft hela dagen. :( Men ska ändå sätta mig och plugga i 1,5 h tills Världens bästa hotell börjar. Tänkte plöja igenom kapitlet om nervsystemet.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback