Torsdag

Datum: 2011-03-24 Klockslag: 16:54:50

Här vad det tyst. Har så himla mycket just nu, tenta nästa vecka.. Tyvärr känner jag att jag gett upp redan, jag kommer aldrig hinna få in allt. Och det är inte okej att plugga hela tiden & få huvudvärk pga det och att man stressar upp sig. Hälsan ska inte påverkas. Jag kommer försöka, och jag kommer gå dit nästa vecka & göra muntan - men jag är inställd på att plugga under sommaren och göra omtenta i augusti.

Nu är det verkligen vår också, vi har haft runt 10+ dom senaste dagarna och solsken. Är inte mycket snö kvar nu alls, längtar tills det börjar blomma lite. Vore fint om det kunde sluta blåsa också, haha!

Igår så hade jag planerat att plugga, men istället fick Micke ett väldigt överraskande samtal och vi var på hotellet och blev bjudna på mat mellan 19 & 22. Var riktigt mysigt där inne, och det var skönt att komma ut och göra något annat än att vara på skolan eller sitta hemma med uppslagna skolböcker. :)


Jag vill tro att alla tillslut får vad de förtjänar.

kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Det kommer säkert gå jättebra med tentan :) Kram!

2011-03-24 @ 18:58:34
URL: http://elingabriella.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback