Husmor

Datum: 2011-03-13 Klockslag: 19:22:21

Känner mig ganska effektiv idag. Har inte blivit riktigt så mycket pluggande som jag tänkt, men ska göra ett sista ryck nu mellan 19:30 och 20.00. Förutom att plugga har jag tvättat tre maskiner, handlat, lagat mat & bakat en plåt med kladdkakemuffins. Goda blev dem! :} Ska mumsa i oss några när vi myser framför tvn ikväll. Avslutar nog kvällen med en film också, eftersom jag börjar sent imorgon. Skönt med ännu en sovmorgon, kan verkligen behövas. 

Är äckligt shoppingsugen också, hittar så himla mycket fint. Men har inte ett öre extra att lägga på kläder eller annat roligt. Det får vänta någon månad.

Jag har förresten fortfarande en brutal träningsvärk i armarna, så skönt! Lite besviken på att jag inte känt mer i benen bara..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback