Earth hour 2011

Datum: 2011-03-26 Klockslag: 19:36:56

Gud vad jag verkligen sitter och längtar efter att klockan ska bli 20:30. Ska klä på mig riktigt varma & mysiga kläder när vi ska gå ner på torget. Hoppas det kommer vara lika mysigt som jag föreställer mig. Earth hour är så himla fint i mina ögon, och det är så underbart att det är så många som deltar. Jag är väldigt glad över att Nässjö väljer att släcka ner & dessutom har underhållning under timmen. Ska försöka ta några bilder eller filma lite. Skulle helst vilja ha med ljus också, men vi har inga som passar att ta med sig. Det går gå bra ändå.

Det här gjorde mig glad!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback