Dags att sätta igång nu!

Datum: 2011-03-25 Klockslag: 12:33:53

Blev en riktig sovmorgon idag, vaknade strax före 12. Men det behövde jag nog. Så nu sitter jag med skolböckerna uppe och ska skriva färdigt alla sammanfattningar så jag kan börja råplugga på dem sedan. För att hålla hoppet uppe har jag en påse turkisk peppar bredvid mig, haha.

Ser nyvaken ut & så, men här är ett par av mina nya glasögon i alla fall. :} Sååå jäkla skönt att den hemska utväxten är borta också. Nej, dags att banka in fakta i huvudet nu.

kommentarer
Postat av: Jossan

Kände bara för att säga; snygga glasögon! Fin i håret är du med. : )

2011-03-25 @ 19:07:09



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback