Tror ni inte att jag vet det själv eller?

Datum: 2011-06-10 Klockslag: 18:03:52

Nu måste jag avreagera mig lite. Stör mig så otroligt på att ALLA ska påpeka hur blek jag är, hela tiden varje sommar. För det första, TROR NI INTE ATT JAG VET DET SJÄLV?! Ni behöver liksom inte tala om det för mig. Och för det andra, har folk svårt att förstå att alla inte kan bli lika bruna, och att alla har olika "lätt" att få färg? Varför är det okej att gnälla på hur blek folk är? Isåfall kan jag lika gärna gå och påpeka att folk är feta & fula. Så - nästa gång nån påpekar hur blek jag är så tänker jag vara otrevlig tillbaka. Varför behöver andra bry sig om jag är solbränd eller inte? Sköt ert eget.

Funderar på att snart åka på gymmet, men lär väl vara tusen grader där inne.. puh! Senare ikväll tror jag det blir att boka utlandsresa. :) Och den som gnäller om hur blek jag är efter att ha varit utomlands....

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback