Sundsvall & shopping nästa

Datum: 2011-06-15 Klockslag: 23:15:00

Ska alldeles strax gå och lägga mig, ska upp vid 7 imorgon & sedan drar jag och Erika till Sundsvall vid 8. Jag har världens längsta lista på vad jag ska handla, vet inte hur jag ska få ihop det riktigt.. Kan ju inte göra bort hur mycket pengar som helst, även om jag planerar att spendera en hel del. :) Ska bli riktigt roligt med en heldag med shopping, god mat & en fin vän.


Över till något helt annat. Gud vad jag hoppas att jag under min utbildning (SSK alltså) kommer att bli så pass "okänslig" för blod och sådant, att jag skulle kunna jobba som ambulanssjuksköterska. Tror att det skulle vara hur roligt som helst! Har tänkt på det en massa nu när jag jobbat och de kommer in från ambulansen då & då.

Nej, nu var det sovdags ja. Så jag är pigg imorgon! :D Lär väl knappt kunna gå pga all träningsvärk. Börjar vänja mig vid det!

kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du hittade en massa fint!

2011-06-16 @ 19:43:56
URL: http://pyttis.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback