Sånt som gör mig glad!

Datum: 2011-06-26 Klockslag: 13:20:07

Efter det här kassa midsommarvädret är vi väl värda lite sol & värme. Jag jobbar dessutom bara 5 timmarsturer både tisdag & onsdag, och är ledig torsdag & fredag. :D Jobbar dock helg, men vafan.. man kan ju inte få allt. :} Äntligen får man ha på sig sommarkläder igen, att gå omkring i bara shorts & linne är ju ett av det bästa med sommaren. ♥



Igår var vi hos syrran och åt middag som sagt. Oxfilé, potatisgratäng & grönpepparsås följt av två olika sorters parfaiter med hemgjorda maränger! Riktigt, riktigt gott var det. Särskilt grönpepparsåsen & de hemgjorda marängerna, de hade jag kunnat äta hur många som helst av. Sedan på kvällen drack vi lite slush, och Micke kom dit också. Sen drog vi till Dea och hängde där ett tag innan vi åkte till Junsele & kollade läget. Var dock inte speciellt roligt där (och myggigt som fan!), så vi åkte ganska snabbt hem igen.

Nu är Micke på jobbet och jag funderar på om jag ska ta mig en långpromenad eller vad jag ska hitta på.. Kanske åker och hälsar på barnen en snabbis också, igår när vi sa hejdå ville de att vi skulle träffas idag också. Världens bästa syskonbarn! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback