Hejdå Nässjö!

Datum: 2011-06-03 Klockslag: 12:46:10

Jäklar vilket underbart väder det är här idag! När jag vaknade runt 10 var det 19 grader ute redan. Gick på biblioteket för en stund sedan och tog ett varv runt sjön också, alla små ankbebisar har blivit jättestora också, så himla söta! Nu har jag så gott som gjort allt här hemma färdigt, ska ut med en soppåse till innan jag går & dra ur alla sladdar bara. Tänker gå 30-40 minuter i förväg, eftersom det lär ta ett tag att komma ner på stationen med all jäkla packning. 

I alla fall så klickade jag hem ett par marinblå Converse igår, mycket nöjd! :} Har ju tagit på mig att jobba tre dagar extra nästa vecka, så då är jag värd lite shopping. ;} T.ex skorna & de höga jeansshortsen jag köpte igår. Så snygga!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback