Fredag

Datum: 2011-06-10 Klockslag: 14:46:15

Snacka om att jag sovit ut nu alltså! Skulle lägga mig och vila/sova en liten stund igår runt 19 kanske, sedan vaknar jag vid 00 av att Micke ringer. Pratar lite, tittar på reprisen av Talang och somnar sedan om och kliver upp strax före 9. Tror det var vad som behövdes för att min vidriga huvudvärk skulle försvinna!

Har varit i Sollefteå idag och tittat på Mimmis stundent och pussats lite med Micke. :} Fy satan vad varmt det var, man badade ju i svett! Så nu har jag bytt om till bikini och tänker tillbringa dagen på altanen i solsängen, så skönt. :} Ikväll ska jag försöka mig på ett träningspass, men tänker inte träna benen det minsta - min träningsvärk i ljumskarna är inte av denna värld!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback