5 juni

Datum: 2011-06-06 Klockslag: 00:33:37


Har haft en riktigt härlig dag idag! Först satt jag ute med brudarna & åt glass i solen, sedan åkte jag hem tills syster m. familj kom och åt middag. Härligt att få träffa mina fina syskonbarn igen. ♥ [Mamma berättade just att den minsta av dem, Bibbi (Natalie), hade frågat om enhörningsleksaken här hemma var en häst med partyhatt, haha!] Sedan nu ikväll har jag hängt med Elina & Dea. Var ute och raggade lite, tog en sväng till Nässjön och kände på vattnet bl.a, och sedan åkte vi hem och åt det goda ovan & kollade på BB-finalen. 

Måste bara säga - FYFAN VAD RODNEY ÄR SNYGG! Dödligt.
Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag kan kliva upp i tid och plugga några timmar innan det är dags för nationaldagsfirande på SVAR. :} Det är INTE rasistiskt att ha svenska flaggan, sjunga vår nationalsången eller något sådant. Jävla fjanterier. Så, godnatt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback