Skype

Datum: 2011-01-08 Klockslag: 17:52:01

Har fortfarande fullt upp med att föra över bilder & sortera dem, vilket jag varit värdelös på förut. Så nu sorterar jag dem i år, månader & dagar med små noteringar i mappnamnen. Har även hunnit installera Photoshop CS3 och fixat Skype till mamma & pappa. Så nu beställde de alldeles nyss en webbkamera med inbyggd mikrofon, så att vi ska kunna prata & se varandra lite oftare.

Det luktar skitgott i vårt kök, mamma bakar kanel- och vaniljbullar. Vaniljbullar är mina favoriter, så otroligt goda. :'D Hon har dessutom gjort färdigt första plåten nu, så nu blir det nybakta bullar! Sedan ska vi äta stek innan jag sticker iväg till Erika och ser Silver Fang & äter ost och kex.



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback