Sista dagen på insparken

Datum: 2011-01-22 Klockslag: 11:16:06

Ska börja med att säga att jag hade en jättefin födelsedag igår. Tänkte fota presenterna och lägga upp bilder här sedan. :} Vi avslutade som sagt kvällen med vin, ost & kex och sedan somnade jag tydligen i soffan. Däckar verkligen på kvällarna nu sedan skolan började, får se hur det går på måndag att ta sig upp 06.30 igen. 

Idag tänker jag ta tåget in till Jönköping strax före 14 och sedan tillbringa hela kvällen där och avsluta med att gå på Akademien. 


Snodde en bild från Tove, från overallpimpningen i tisdags. :} Björn, Bea, Lena, Julia(?) & jag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback