Ost, kex & skogspromenad

Datum: 2011-01-05 Klockslag: 01:01:23

Mådde halvdåligt när jag vaknade imorse men efter min fotopromenad i skogen så kände jag mig bättre. Nu ikväll har Erika varit här och vi har surrat en massa och ätit ost & kex med mamma och pappa. Mycket skratt som vanligt. Så himla trevligt! Imorgon ska vi gå på Sockerbagarn och äta lunch, sedan är Erika hitbjuden på middag. Pappas hemgjorda pizza som hon så länge tjatat om, sedan ska vi se Silver Fang hela kvällen. Låter som en väldigt bra dag!



På bilderna är jag på ett av mina absoluta favoritställen. I skogen bakom oss finns det vid ett stup en liten bänk som någon byggt, där man kan sitta och titta ut över en sån otroligt fin skog. Även om jag är en sådan person som älskar storstadsliv och allt som hör där till, så kan jag inte neka till att jag fullkomligt älskar att gå omkring i en tyst skog och bara njuta. Innan vi åker tillbaka till Nässjö ska jag ha tagit med mig ipoden och suttit där på bänken och lyssna på massa bra musik och bara njuta. Gud vad jag älskar Ramsele. ♥

kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Ojojoj sjuuukt snygg tjej, om du vill ses ngn gång så kommer du att kunna nå mig på [email protected]

2011-01-05 @ 15:05:12



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback