Middag

Datum: 2011-01-06 Klockslag: 20:47:29

Idag sov jag alldeles för länge igen, bara för att jag inte kan somna på nätterna. Så irriterande.

Dagen har i alla fall varit händelserik, har målat med olja för första gången. Kan lägga in bild senare. Det är faktiskt riktigt roligt att måla, och jag har nu en ny mapp på datorn som heter "Inspiration målning". Har en del idéer på vad jag vill måla, men det får bli när vi kommit till Nässjö. Är inte färdig med tavlan jag började på idag, tar ju sån himla lång tid för oljefärg att torka. Så får fortsätta någon annan dag. :} Sedan nu ikväll har syrran m. familj varit här på middag. Mammas potatisgratäng åt vi, så himla gott! ♥ Så fick jag måla flickornas naglar, måla deras läppar & hä på lite rouge. Sedan ville de klampa omkring i mina 10 cm klackar också, så himla tjejiga & fåfänga dom är trots att dom är så små. Gullungar! Kevin sprang runt med något litet block och en penna som han skrev/ritade i hela kvällen, förde anteckningar kanske? Haha. :} Men nu ska jag gå ner och göra mamma sällskap framför tvn.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback