Jäkla snö!

Datum: 2011-01-15 Klockslag: 13:03:28

Vaknade imorse och låg och myste i sängen en stund innan vi klev upp och Micke gick på gymmet & jag ställde mig och kokade havregrynsgröt. Så det & en knäckebrödmacka med makrill har jag ätit till frukost. 

Det snöar här idag, det gillas inte. Jag vill bara att snön ska smälta bort & att träden ska börja blomma. VÅR! Men än är det väl ett tag kvar, även om man bor i södra Sverige.. Ikväll ska vi i alla fall gå en sväng på HEMMAKVÄLL och köpa något gott eftersom vi inte åt något igår, jag satt i köket i min nya stol och målade hela kvällen. Ska försöka ta mig tid att måla en svart/vit tavla idag eller ikväll.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback