Härliga väder!

Datum: 2011-01-30 Klockslag: 13:20:39

Hur underbart är det inte att se hur solen skiner och höra hur fåglarna kvittrar när man kliver upp? Våren kunde inte vara mer välkommen!

Började dagen med två makrillmackor & en promenad i solen runt sjön. Så nu sitter jag och har just börjat ta tag i pluggandet, har en hel del att göra idag. När Micke kommer hem från gymmet har han lovat att städa hela(!) lägenheten om jag diskar & fixar middagen. Deal! Planerar att baka en kladdkaka och mumsa på till Solsidan ikväll också, bästa programmet. :'D Men nu ska jag dyka ner i böckerna igen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback