Fredagkväll

Datum: 2011-01-08 Klockslag: 00:21:58

Ikväll har jag tittat på Let's Dance och fört över en hel massa bilder till nya datorn. Underbart med en tyst dator. :'D Längtar tills Micke hjälpt mig med Photoshop så jag kan börja redigera bilder, egentligen kan jag fixa det själv men det är lättsammare om han gör det. Passade även på att fynda två par trosor på Lindex rea idag, och de satt jättebra båda två. Ett par av dem var dessutom dödligt sköna. :}

Nåja, nu till det jag skulle komma till. Har gjort en mail till mamma ikväll och lärt henne maila och skriva lite på MSN. Pappa får fortsätta lära henne efter jag åkt, så kan vi skriva på MSN framöver. Hon ska ju som sagt få min gamla dator, så hon också har en egen. Fast hon & pappa går inte med på att ta emot den gratis, tjurskallar.
Pappa bad mig förrrsten igår om att hjälpa honom "installera sms" på datorn uppe, han menade såklart MSN. Haha!



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback