Datum: 2011-01-05 Klockslag: 01:05:51

Har verkligen dagarna fulla nu fram tills vi åker tillbaka hem till Nässjö.

Luncha & fika på Sockerbagarn, äta hemgjord pizza & se massa Silver Fang, syster m. familj kommer hit på middag, åka till Sollefteå med mamma, pappa & Erika, köpa en ny dator, fotografera, spela Bingolotto osv. Fem hela dagar kvar, sedan åker vi på måndag morgon. Har haft otroligt bra veckor här hemma, och kommer sakna alla så himla mycket. ♥

Nu ska jag strax lägga mig så jag orkar mig upp i någon vettig tid imorgon, de senaste dagarna har jag inte klivit upp innan 12:30. Skandal!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback