-

Datum: 2011-01-29 Klockslag: 15:32:36


Har läst lite, varit på Lidl och handlat lite & nu har jag just märkt upp alla kapitel i boken som ska läsas under kursens gång. Riktigt bra att göra så & skriva vilka sidor som ska läsas på lapparna istället för att varje gång man ska läsa titta i studieguiden efter vilka sidor det var. Jag har t.o.m valt ut olika färger för olika ämnen inom ämnet Omvårdnad I. Känner mig riktigt strukturerad faktiskt.
Jag blir helt stirrig av allt läsande så jag ska istället bara titta över det som läraren skrev att vi skulle diskutera på seminariet och lite sådant. Förlåt för att det bara är tråkiga cambilder och tjat om skolan hela tiden, men så ser dagarna ut nu för tiden.

Är väldigt avundsjuk på Elina som ska se idolerna ikväll, buhu jag vill också. :c Får mysa till det här hemma med god middag istället, köpte en skinkstek förut så det blir någon gomat. :} Vet dock inte riktigt vad än. Är lite småsugen på att steka strimlor och göra en asgod limesås till & sedan jasminris till det.. Eller bara köra stekta köttskivor & strips, det går alltid hem. :}

kommentarer
Postat av: dr. D

Deagumman har också sett idolerna :)

2011-01-30 @ 01:01:30
URL: http://andreahagglund.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback