Underbara sol!

Datum: 2011-02-20 Klockslag: 16:20:22



Har varit ute och gått ett varv runt sjön, sedan tog jag med mig en stol ut på balkongen och satt där i solen och läste en stund. Otroligt skönt att det varit soligt så många dagar i rad nu, hoppas på att allt börjar smälta snart också bara! Nu är jag otroligt less på att plugga, så har en liten paus. Sedan är det bara att fortsätta. Vill bara få Omvårdnad I bortgjort nu och börja med anatomin & fysiologin istället, jag känner mig mycket mer peppad för det! Smygbörjade lite igårkväll t.o.m, nu vet jag t.ex att stjärtmusklerna heter gluteus maximus. Haha!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback