Studieteknik

Datum: 2011-02-10 Klockslag: 21:28:57

Har som sagt varit på föreläsningar mellan 13-19 idag. Studieteknik handlade det om, och Per som höll i det hela var väldigt bra & lättsam att lyssna på. Fick med mig två böcker hem & en hel massa tankar och saker jag ska prova på i pluggandet framöver. Han sa så himla mycket bra, både ren fakta & en massa tips för att få ut så mycket som möjligt av det man läser. Fick bl.a lära mig att det är bra för pluggandet att jag börjat måla & teckna, för kreativitet & minne går hand i hand. Det ni!

När jag och Lollo tagit tåget tillbaka så var det en stund tills hennes buss gick, så hon skulle in på HEMMAKVÄLL och eftersom det ligger på vägen hem hit, så kunde jag inte stå emot att gå in och köpa lite blå bumlingar. Enbart hennes fel, skyller allt på henne. Haha! Så snart ska vi titta på film & käka godis. Kanske ska fläska i mig lite av det som blev kvar av pizzan igår också? Låter gott.

kommentarer
Postat av: Anonym

skit skumt, att varje gång jag går in på din blogg från min dator blir det skript? eller nånting på sidan ;o så ja få læsa den nær ja ær på jobbet istællet hehe! hoppas allt ær bra o att de gå bra med pluggandet :) Puss<3

2011-02-11 @ 11:20:22
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback