Söndag

Datum: 2011-02-06 Klockslag: 17:29:37


De sålde billiga blommor på ICA häromdagen så jag tog och köpte en eftersom vår förra dog medan vi var hemma över jul. Den här är dessutom mycket finare med sina rosa, små blommor. :} 

Åt middag för en stund sedan, stekt korv, ägg & potatis blev det. Så nu sitter jag och redigerar lite bilder, läser bloggar & kollar facebook för att om en stund återgå till läsningen. Har föreläsningar från 08:00-16:00 imorgon, lär vara lagomt mör när jag kommer hem. Funderar på att kanske gå på ICA en snabbis senare och köpa någon liten chokladbit eller något att ha med och kunna äta för att piggna till, vet hur trött jag blir av att bara sitta och lyssna. En liten chokladbit till kvällens avsnitt av Solsidan vore ju inte helt fel heller. ;'D Gottegris.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback