Snart klar!

Datum: 2011-02-22 Klockslag: 20:02:40

Har haft sista seminariet idag, för förbättringsarbetet. Så glad att jag slapp vara en av dem som fick gå upp & redovisa inför 50 pers. Nu är allt färdigt - förutom tentan på lördag. Känns så skönt, och ännu skönare blir det när tentan är gjord.

Började känna mig förkyld och hängig nu ikväll, ont i huvudet & nyser ständigt. Därför tar jag det bara lugnt och äter kladdkaka & ser på tv ikväll, kan behövas. Imorgon ska Micke iväg och jobba från 7-16, snabba puckar! Så då ska jag passa på att kliva upp i tid och verkligen plugga när jag får vara ifred hela dagen. Läsa, dricka te & lyssna på bra musik. :} Sedan på torsdag blir det tentaplugg med tjejerna här i Nässjö också, hoppas att det börjat sätta sig lite då.



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback