Riktigt härlig måndag!

Datum: 2011-02-21 Klockslag: 20:22:39

Åkte in till skolan till 09 imorse och satt och pluggade med tjejerna till efter 16, riktigt bra gjort! :} Hann med en hel del, både plugg & skratt. Tror inte det går en dag utan att jag får kommentarer om min dialekt eller att någon härmar mig, haha. :'D Jag är så stolt över var jag kommer ifrån. Norrland är grejen, och speciellt Natursköna. ♥

När jag kom hem så gick jag och handlade, och medan jag pratade i telefon så lagade Micke mat & så hade han förberett det nya DH-avsnittet som vi såg på medan vi åt. Så hade han städat sovrummet och gjort så fint. Och nu plockar han fram cola & nyvärmda vitlöksbröd. Film & mys står på schemat. En riktigt bra måndag.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback