Lördag

Datum: 2011-02-12 Klockslag: 16:15:16

Fan vad glad jag är att jag gick på föreläsningarna om studieteknik, jag känner verkligen att de gav mig något. Har just avslutat mina 2 x 20 minuters fokuserade läspass, hann med att läsa 19 sidor på engelska(!) vilket jag är väldigt nöjd med. Tycker faktiskt att det gick väldigt bra att läsa trots att det är en engelsk bok, är några enstaka ord jag inte riktigt förstått. Har kommit igenom halva kapitlet nu, så jag får planera in 2 läspass till under kvällen och sedan lite tid för repetition. Behöver man plugga mer än så på en lördag? Jag tror inte det. Kan sträcka mig så långt att jag sitter och funderar och klottrar ner lite tankar inför seminariet på måndag.

Nu ska jag pallra iväg mig på ICA och köpa grejer till spaghetti & quornfärssås, plus lite ostkrokar till myset ikväll! 

Har nymålade naglar nu också! :} Inte haft nagellack på ett bra tag nu, känner mig fräschare på en gång! Använde mitt fina nagellack Isabelle som jag fick av finaste Erika i julklapp/födelsedagspresent. Måste säga att jag gillar MUS nagellack väldigt mycket, lagomt tunt & torkar väldigt fort.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback