Lördag

Datum: 2011-02-19 Klockslag: 12:00:34

Kom upp ur sängen runt 11.30, hur lyckas jag? Nu ska jag i alla fall klä på mig & vandra iväg på apoteket och köpa de där tabletterna för magen. Kanske hittar något annat roligt när jag ändå är där, apoteket har faktiskt massa roligt tycker jag. :) Tro om de har nagellack där, typ fransk manikyr? Behöver det, mitt vita lack är nämligen slut.

När jag kommer hem får det bli gräddstuvad pyttipanna till frukost/lunch tror jag. Sedan är det bara att börja plugga. Mitt liv måste vara väldigt intressant just nu, plugga, plugga, plugga.


Nu vill jag ha plusgrader och riktig vår!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback