Godnatt!

Datum: 2011-02-19 Klockslag: 23:54:02

Efter kvällens tvtittande har jag en speciell sak att säga - melodifestivalen borde ta efter qx-galan, så jävla mycket bättre. Så ska det se ut. Melodifestivalen har ju så gott som blivit pinsamt dåligt, var är humorn och själva underhållningen? Borta.

Nu ska jag lägga mig, är riktigt skönt att gå och lägga sig och vara trött. Hände inte ofta förut. Det jobbiga är att mina ben krampar efter en kvälls sittande i soffan, restless legs? Har alltid trott att det varit växtvärk jag haft, men jag slutade ju växa för flera år sedan? Haha. Nåja, borsta tänderna & sen sängen. Ska ju upp och dricka ur min helt fantastiska kopp imorgon.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback