Glad Sara! :'D

Datum: 2011-02-23 Klockslag: 15:52:34

Jag upptäckte just något helt underbart, som jag verkligen hoppas stämmer.
Tittade på schemat för mikrobiologin (som kommer efter anatomin, i april alltså) och såg att vi har lektion den 21a och sedan är inte nästa förrän den 28e. Det betyder alltså att jag högst troligt kommer att kunna åka hem till natursköna några dagar över påsk. ♥ Vore perfekt, särskilt eftersom Lars & Anna tänkte åka upp då också. Så då får jag träffa dem med. Och något ännu bättre är att jag tittade tågbiljetter nu, och om jag beställer ganska snart (kan ju alltid ta biljetter som är ombokningsbara) så blir det inte ens tusen spänn.



kommentarer
Postat av: anna

Ett inlägg om Victoria's Secret kommer imorgon :}

2011-02-23 @ 22:44:10
URL: http://madeinjapan.nu



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback