Ego woman

Datum: 2011-02-23 Klockslag: 15:13:46

Har just varit och handlat vitlöksbröd & kycklingfiléer, och så fick jag med mig Ego woman hem eftersom de hade bokrea på Ica. Har dock inte läst Ego girl, får titta om den finns på biblioteket. :} Tänkte plugga lite till nu (trots min hemska huvudvärk) och sedan laga kyckling & ris tills älsklingen kommer hem från jobbet. 

Lite less jag blev när jag tittade igenom posten vi fått idag, jag har fått en räkning för min tandvårdsförsäkring som är tecknad i Ramsele. 900 spänn. Hur gick det till? Jag har ju tecknat avtal här i Nässjö och ska betala per månad? Får ringa och fixa med det imorgon, orkar inte nu.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback