Ännu en dag fylld av tentaplugg

Datum: 2011-02-23 Klockslag: 10:28:04

Jag undrar hur många dagar i rad det varit soligt ute nu? Helt underbart. Nu fattas bara värmen, komsi komsi!

Ska alldeles strax göra i ordning frukost och sedan sätta igång med tentaplugget, ska passa på och vara så effektiv som möjligt nu när jag har lägenheten för mig själv. Ska hinna med en promenad till biblioteket och hämta ut en anatomibok jag reserverat också, vill ju passa på medan solen är framme. Behöver varje liten solstråle jag kan få. Tror jag behöver några minuter i solariet inom en snar framtid också, är snart genomskinlig. Haha! På tal om frukosten, jag tror jag kör på att laga lite pyttipanna till frukost/lunch istället, klockan är ju trots allt halv elva.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback