5 veckor i helvetet?

Datum: 2011-02-27 Klockslag: 20:48:00

Jag sitter och gör upp planer för mig själv när det gäller pluggandet. Jag har bestämt mig för att de dagar jag jag i skolan ska jag plugga minst 1-2 h hemma, och de dagar jag är ledig minst 3-4 h. Det är verkligen vad som behövs nu inför de fem kommande veckorna som kommer vara otroligt hårda, man håller ju nästan på att smälla av när man ser vad det är vi ska kunna efter avslutad kurs. Räknar med att vara mer död än levande när dessa fem veckor gått, och då är det bara att hoppas på att mikrobiologin är lite lugnare. 

Nu väntar jag på att big brother ska börja, sedan är det sovdags. Klockan ringer 06.30 imorgon, sedan väntar kursintroduktion och föreläsning om vävnader & hud. Jag trodde förresten aldrig att jag skulle tycka att big brother var såhär kul att följa, för det verkade vara så himla

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback