Tisdag

Datum: 2011-12-20 Klockslag: 15:53:21

Det är riktigt härligt att vara hemma i Norrland igen. Blev en hel massa strul med tåget igår. Tåget från Nässjö till Stockholm gick utan problem och jag kom fram i tid, men tåget som skulle gå från Stockholm till Långsele med avgångstid 17:50 kom inte iväg förrän 20:45 ungefär. Jag kokade av ilska. Först ändrade de avgångstid till 18.30, sedan 19.00, 19.05, 19.30, 19.55, 20.45 och sedan ändrade de till 20.35. Sedan skulle jag ha kommit fram till Långsele vid 00:58, men var framme vid 04.20 ungefär. Så då åt jag lite, gosade med alla djuren & tittade på kattungarna innan jag la mig och sov.

Mamma och pappa åkte till Sollefteå för att handla lite grejer idag, så jag har varit hemma med hunden. Har varit ute och gått med henne och suttit och glott på underverken, annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Får se om jag åker och träffar syskonbarnen ikväll, jag längtar så mycket efter dem!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback