Jävla huvud!

Datum: 2011-12-18 Klockslag: 16:11:20

Tror jag fått migrän igen. Hur less får man bli? Väldigt olägligt idag när jag måste packa, handla osv eftersom jag inte hinner göra det imorgon. Har skola mellan 08:30 och 12:00 imorgon också, får väl se om jag klarar av att stanna hela dagen. Skulle helst vilja åka dit och hämta min tenta bara och sedan åka hem och sova, men känns som om det vore väldigt bra att vara kvar. Får se helt enkelt.

Har just försökt äta lite fiskbullar och potatismos, men det smakade inte alls gott så jag lämnade en hel del. Får handla något mer att äta sedan när jag går på affären.Längtar tills jag är färdig och bara kan lägga mig och vila och försöka somna. Har ingen lust att åka 11 timmar tåg med migrän imorgon, så jag hoppas det hinner gå över. Just nu bultar huvudet och jag mår illa, samt har den här "feberkänslan" som jag alltid får. Jobbigt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback