Dan före dopparedan

Datum: 2011-12-23 Klockslag: 23:32:40


Underbara, fina Ramsele. När man läser om alla som har en jul utan snö så uppskattar man verkligen att bo i Norrland mer än vanligt (men jag är alltid en stolt norrlänning!). Såhär vackert har vi det, en 5 minuters promenad från vårt hus och man ser detta. Helt underbart!

Idag har jag haft för mig en hel del. Först åkte jag till Lydia och träffade henne (hur brun & fin som helst) och Erika i någon timme. Så roligt att träffas igen! :) Sedan åkte jag hem och hämtade mamma & Jonas så åkte vi och handlade. Först Ica, sedan Apoteket och sist systemet. När vi kom hem så hade Lars, Anna & Daniel hunnit komma hem. Så ikväll har vi spelat Bingolotto, ätit & druckit massa gott. Så härligt att ha hela familjen samlad! ♥ Nu håller alla på att gå och lägga sig, men jag får vara uppe ett bra tag till eftersom jag la in tvätt i maskinen för en stund sedan, kom på att rena kläder på julafton kan ju kanske vara bra. Sista sekunden, som vanligt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback