Äntligen!

Datum: 2011-12-04 Klockslag: 23:41:51

Det har snöat till och från idag, och äntligen visar vädret något annat än regn. Snön är så himla välkommen nu!



Hade egentligen tänkt åka på frågestund i skolan imorgon, men eftersom varken Lina eller Julia skulle dit så struntar jag också i det. Har inga frågor heller, så jag tjänar nog mer på att spendera de där timmarna hemma & råplugga istället. Måste försöka strukturera upp det lite, så imorgon ska jag fokusera på att förstå & nöta in den allmänna farmakologin. Men nu ska jag och älsklingen titta på julkalendern innan det är dags att sova.

15 dagar kvar.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback