Tjejkväll

Datum: 2011-08-13 Klockslag: 23:06:30

Haft en mysig kväll med tjejerna efter jobbet, och ätit mig proppmätt på allt gott ovan! Håller just nu på att packa osv, och när jag stänger av datorn ikväll kommer jag inte sitta vid den igen förrän den 25 augusti. Micke åker härifrån imorgon, och då skickar jag med all packning med honom (förutom det jag ska ha med utomlands).

Är helt sjukt trött och önskar mer än allt att jag fick sova ut imorgon, men jobbar mitt sista pass på udden, 7-16. Sedan får jag min välförtjänta ledighet innan skolan börjar. En vecka utomlands för att ha roligt & vila upp mig skulle inte kunna passa bättre just nu. Kommer sakna min älskling dock, 11 dagar utan varandra.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback