Stress

Datum: 2011-08-12 Klockslag: 22:05:29

Känner mig allmänt stressad just nu. Jobbar hela helgen, måste packa & vill hinna umgås med nära och kära så mycket som det bara går nu dom sista dagarna. Imorgon har jag delad dag, så på timmarna får jag sova en stund & sedan packa så mycket som möjligt. Sedan på kvällen ska jag och tjejerna ha ost- och vinkväll. Mys! Och nu ikväll ska jag förmodligen se Bad teacher med mami & Micke (och pappa?).

På tisdag lämnar jag Ramsele (för den här gången) och 07:30 på onsdagmorgon lyfter planet mot Gran Canaria. Härligt värre! Oroande att det enligt Klart.se ska vara lite molnigt & regnigt medan vi är där, hoppas dom har fel!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback