35 dagar utan dig

Datum: 2011-08-30 Klockslag: 11:27:56


Idag är det fem veckor sedan vår fina Lady lämnade oss. ♥ Världens bästa.

Är som sagt ledig idag, så jag passar på att tvätta & städa. Är alldeles grått & regnigt ute, så det passar ju perfekt. Var på A6 igår med tjejerna efter skolan, blev en del nya grejer från IKEA. Så när vi fått hit nya soffan (imorgon) och städat iordning ska jag ta lite bilder och lägga upp. Är så nöjd med dom nya grejerna! Köpte en filt igår för 149:- som var riktigt fin, och som även går att använda som överkast. Så nu har jag äntligen ett vitt överkast! :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback