Torsdag

Datum: 2011-04-14 Klockslag: 23:20:11

Är skittrött, kan inte beskriva hur skönt det ska bli med tre mysiga sovmorgonar med min älskling nu. Åh! ♥ Nu ska vi gå och lägga oss och titta på något avsnitt House, jag hoppas på att de använder lite av alla termer och dylikt som jag lärt mig sedan jag började SSK-utbildningen. :) Att se på program som handlar om sjukhus och sådant är en helt annan sak nu, så himla mycket intressantare. Kom på mig själv med att sitta 110% fokuserad (med öppen mun dessutom) när det var en mans aorta som var påväg att brista på Grey's Anatomy. 

Nej, nu ska jag borsta tänderna & krypa ner i vår mysiga säng.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback