Härliga dagar

Datum: 2011-04-25 Klockslag: 16:37:34

Är så himla glad över att det varit så himla fint och härligt här hemma sedan jag kom hem. Har kunnat sitta ute så gott som varje dag! Att först ligga ute och steka hela dagen & sedan grilla i lördags var hur skönt som helst, och framförallt gott. Grillat är verkligen ett av det godaste som finns.

Idag har dagen spenderats i solen med Elina & Dea, och sedan drog vi och köpte årets första mjukglass. Har varit 21+ i skuggan idag (just nu). Just det, tog årets första cykeltur också. Fan vad jag älskar att cykla, speciellt på mormors gamla tantcykel. Känns lite tråkigt att åka tillbaka till Nässjö imorgonkväll, men jag vet att det bara är några veckor kvar tills jag kommer hem hit igen. Så det känns ändå bra. Hur kan något kännas dåligt i detta väder? Näst intill omöjligt.









kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback