Puss på er!

Datum: 2010-09-06 Klockslag: 23:45:44

Har pratat med Erika ikväll igen, blev en hel del skratt. Hon använder sig av turbotutten för att försvara mig, haha. ;'D Nog om det. Om 39 dagar kommer de, kommer nog räkna dagarna. Nu när man flyttat iväg såhär på riktigt förstår man hur mycket personer betyder, på ett annat sätt än man gjort innan. 

Så himla mycket sjuka saker jag och mina vänner gjort. Blev påmind om mitt, Elina & Deas téparty idag. Helt vanliga kvällar har vi bara kommit på att vi ska ha téparty - rotat fram några kläder ur Deas kista, sminkat oss & fikat. Och såklart tagit en hel massa bilder. Så har vi ägnat hela dagar åt att ha disco, fixa oss i timmar för att sedan dansa järnet. Och då ska jag ju nämna att vi inte var 13 när vi gjorde det direkt, haha. Och allt jag & Erika gjorde när vi var små, ojoj. Älskar mina sjuka vänner! ♥ Gamla & pixliga bilder, men vem bryr sig?!







kommentarer
Postat av: dea

PUSS på dig

2010-09-09 @ 09:02:41
URL: http://andreahagglund.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback