13 september

Datum: 2010-09-13 Klockslag: 19:55:37

Nu har jag hittat en ny möbel jag vill skaffa. Eller, som vi vill skaffa. En "trapphylla" till sovrummet. Finns på Jysk för 499:-, dock bara i vitt. Men jag tror att det kan funka i vårt sovrum ändå, eftersom vi håller oss till vitt (garderobsdörren, garderoberna och gardinerna), svart & silver där inne än så länge. Och den lite ljust mintgröna tapeten då. 

Imorgon har jag bokat in ett möte med min handläggare, och på torsdag ska jag på något annat sorts möte. Så nu när det börjar hända lite grejer tänkte jag skaffa mig en ny almanacka, men.. vart finns den perfekta? Förut hade jag en sådan som jag "formade" själv och beställde över internet för lite under 300lappen tror jag det var. Men nu får det duga med en vanlig från en affär.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback