The Ghost Writer

Datum: 2010-09-02 Klockslag: 01:35:41


Ja, det var den vi hyrde ikväll. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den.. den var mest konstig. 
Vi har bestämt oss för att ta Gränna till helgen istället, eftersom vi annars måste anpassa oss efter vilken tid vi ska lämna tillbaka hyrfilmen. Så känner jag att det känns bättre om man har koll på läget lite i förväg, så på lördag blir det nog. Om vädret tillåter. 
Och finalen i Fångarna på fortet ikväll också.. fel lag vann enligt mig. Har tyckt skitbra om Magnus Samuelsson sedan jag var med på Let's Dance, han verkar vara hur trevlig som helst. Ser fram emot att se blogglaget i nästa säsong. Har väldigt svårt för att tänka mig t.ex Foki springa runt där med sina naglar..

Nu tänker jag gå och lägga mig i sängen och fortsätta läsa Blondinbellas bok, tycker om att ligga i vårt mysiga sovrum med sänglampan tänd och läsa. Fast än så länge har jag bara läst Cosmopolitan, men eftersom jag bara är hemma på dagarna nu tänkte jag börja läsa en hel del igen. Har nämligen ett lånekort på Jönköpings bibliotek att utnyttja. :} Tips på några bra böcker?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback