Nu får det gärna bli oktober!

Datum: 2010-09-06 Klockslag: 16:40:50

Är på lite bättre humör nu, har hittat några fler jobb att söka. Pratade nyss med Micke så han peppade mig lite, och sa "du har ju inget tålamod, det har bara gått två veckor!" och det har han ju faktiskt rätt i. Ibland har jag hur bra tålamod som helst, med människor t.ex. Men när det gäller tekniska grejer och.. ja, andra saker så är det inte alls lika bra. Är bara att söka vidare och hoppas på det bästa. :}

Ikväll ska Erika & Erik beställa tågbiljetter också, så de kommer hit och stannar mellan 15-19 oktober. YAY! ♥ Can't wait. Ska snart ställa mig och steka korv & koka makaroner, och ikväll blir det mys framför en film.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback