Motivation

Datum: 2010-09-21 Klockslag: 18:19:43

"Ett löfte till mig själv. Imorgon SKA jag masa mitt feta arsle till Intersport och köpa ett par träningstights och sedan gå ut och gå/springa.. i alla fall 4-5 gånger vi veckan. Sådetså!"
Det där skrev jag på Facebook igårkväll.. Tror ni jag varit iväg på Intersport? Nej. Men imorgon när jag kommer hem från jobbet, eller på torsdag ska jag bannemig gå dit. Om jag inte går på Stadium i Jönköping imorgon när jag slutat. För att få ännu lite mer motivation till att vara ute och gå/springa så laddar jag ner lite ny musik. Det brukar funka bra! :} Bl.a Darin, Katy Perry & Linkin Parks nya album. LP's album har jag inte ens lyssnat på än, så det ska bli spännande. Får nog bli på tåget imorgonbitti. Tips på någon bra låt/album jag kan ladda ner?


Tre stycken tights från Intersport. Vet inte om det kanske var de längst till höger jag provade på Stadium?
Något liknande i alla fall. Om de finns på Intersport här i Nässjö blir de nog mina under veckan.

kommentarer
Postat av: dea

kan tipsa att Rise against är fett bra att springa till :) får tillome energi o sjunga med ibland HAHA

2010-09-22 @ 12:35:40
URL: http://andreahagglund.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback