Kan det vara min tur nu?

Datum: 2010-09-11 Klockslag: 19:24:41

När vi hade varit på Ica stod grannen ute, så vi stannade och pratade med honom en stund. Han tipsade mig om ett jobb, så på måndag är det jag som kliver upp tidigt & ringer. Micke blev lite förvånad över att jag faktiskt var intresserad av att försöka få jobbet, eftersom det är en glasfabrik det gäller. När jag frågade varför sa han "men du som är så rädd om dina naglar". Haha! Även om det är ett jobb jag aldrig skulle komma på att söka själv, så känns det faktiskt roligt & spännande med något helt nytt. Jag har ingen som helst erfarenhet, men jag är beredd att prova på nya saker och jag lär mig väldigt snabbt. (Med tanke på dagens tidigare inlägg så kan jag ju lika gärna passa på att säga en hel massa bra om mig själv, eller hur?) Skulle bli otroligt, otroligt glad om jag fick det.

Tankarna rusar genast iväg på allt som vi skulle kunna göra om jag fick ett jobb. Vi skulle göra om skrubben, köpa en vit ryamatta till vardagsrummet, fylla på höstgarderoben osv osv. Men nu ska jag inte vara för positiv, jag vill inte bli besviken. Men jag hoppas, hur mycket som helst.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback