Jag och min dubbelgångare

Datum: 2010-09-01 Klockslag: 17:55:22

Fullkomligt dör av huvudvärk, men det får inte förstöra dagen. Hittade mig en mysig kofta på stan, för den alldeles utmärkta summan 199 kr. Velade mellan svart och beigeaktig, Micke fick avgöra och valde den beigeaktiga. Mycket nöjd. Vi har nyss ätit en glamourös middag - falukorv & makaroner. Haha! Billigt och bra iallafall. Senare ikväll tänkte vi mysa till det och gå på HEMMAKVÄLL och hyra en film & köpa lite godis. 

Elina ringde precis när vi varit och handlat, och berättade att hon & Dea hade sett mig på Birsta. Någon som var jävligt lik mig i alla fall, hon hade aldrig sett två personer vara så lika tror jag hon sa. Tro om jag själv hade tyckt att vi varit lika om jag sett henne? 

Och pappa, hur fan ska jag vattna blomman vi har?! Den ser ful ut och hänger vad jag än gör.. hur mycket vattnar man egentligen, och hur ofta?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback