Godnatt!

Datum: 2010-09-05 Klockslag: 23:27:54

Sitter uppe ensam, halvkollar på någon film som går på 6an. Har kollat igenom lite vad det finns för äldreboenden här i Nässjö och runt omkring, finns ju några stycken i alla fall. :} Bara att skriva ut några CVn och åka dit, så småningom. Såg en katt när vi skulle gå på Ica ikväll, troligen någon av grannarnas. Kunde inte låta bli att locka på den & gosa lite. Fan vad jag saknar mina egna.

Imorgon SKA jag kliva upp senast tio, sedan ska jag dammsuga & förbereda mig för mötet på tisdag. Låter som en ganska tråkig dag, fast det känns faktiskt lite roligt att jag har något jag måste göra (förberedelserna alltså). Men nu tror jag att jag går och lägger mig.

Jag avslutar med att säga; Den viktiga påsen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback