Fredag

Datum: 2010-09-17 Klockslag: 09:36:20

Nu börjar det kännas att det är höst. Jäklar vad kallt det är inne i vår lägenhet, hoppas att de sätter på elementen snart. ._. Jag som är så himla frusen av mig. Svårt att välja kläder för idag också, eftersom vi ska vara ute mellan 11-16.. Vill varken frysa eller svettas. På tal om det så måste jag skaffa mig ett par fingervantar, annars lär jag frysa fingrarna av mig framöver när jag står ute och värvar. Längtar lite efter att få ta på mig min mysiga mössa & enorma halsduk också. Mysigt!

Men nu ska jag äta lite mer frukost och sedan gå till tåget. 



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback